Framtiden?

Vilken framtid väntar bakom hörnet för Nybro IF?
Vilken organisation har vi lyckats bygga upp?
Vilken ekonomisk resultatrapport har vi framför oss?
På vilken nivå befinner sig vår spelartrupp?
Hur fungerar pojkallsvenskasatsningen?
Hur många egna spelare lyfter vi upp i A-truppen?
Vad tillför det fotbollen att 2 st avbytare INTE får värma upp?

Många frågor, men det finns nog ingen som vet svaren, de kan man som vanligt bara gissa sig till.
Mer kortsiktiga frågor:

Hur klarar vi oss mot favorittyngda Lyckeby GoIF på söndag?
Vem blir första ass. domare som lyckas med bedriften att INTE reta upp någon bänk pga lekskolepredikan innan ens matchen börjat?
Kommer det mer publik än vad det gjorde mot IFK Berga?
Varför försvarar sig oftast domare med lögner när de försvarar sig under matcher?
Blir det fler avhopp från A-truppen?
Kommer Orrefors IF att höra av sig efter deras styrelsemöte?
Vem blir första domare att en gång under 90 min inse att man gjort fel?
Vad blir mitt straff från disciplinkommittén på min egna anmälan?
Spelar Kolaj där bak eller fram på söndag?
Är alla div.3 domare belagda med krav på att vara arroganta?

Ja, den som lever får nog svar på dessa frågor också, och vad vore livet utan lite frågetecken!
Och med dessa frågor så menar jag inte att jag har rätt eller vet allting, men jag skulle gärna vilja diskutera alla dessa frågor med någon berörd människa inom mina frågors område.
En fråga man kan ställa sig är om vi får en positiv kontakt och diskussion om mina "elaka" frågor ang domarstandarden, eller kommer mina frågor att visa sig negativt under nästkommande matcher?

Nu ser jag själv fram emot att få se premiären för pojkallsvenskalaget mot Lyckeby GoIF på måndag!

Patrik Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0