Ge mig rubriker????

Träningsfritt idag, så även imorgon. Va passar då bättre än att uppvakta familjen. Det fick bli ett besök i den nyrenoverade simhallen i Nybro. Dem har gjort ett bra jobb dem. Simhallen har blivit riktigt fräsch.

- "Du är min störste idol, efter Danne. Så jag håller lite mer på Karlskrona nu" - sagt från en mycket trogen supporter, som med jämna mellanrum, förra året, bjöd mig och Danne på päronloka.
På tal om Danne, så spenderades några timmar i söndags med mannen som är kultförklarad i Kosta. Vi var i Kalmar och kikade på lite fotboll.

Fick veta i måndags att vår ordförande hade tackat nej till några brasilianska spelare som hade erbjudit sig sina tjänster. Dem är stenhårda dem, vår styrelse alltså.

Nere på jorden, det var man i måndags. Fick ställa mig mellan stolparna under sista delen av träning och jag var mer "felvänd" när jag skulle ta en boll än vad jag var rättvänd.

Pandevs störste beundrare fyller år idag...GRATTIS ROBBAN!

"Vill man inte hålla på med fotboll, ja då kan man alltid åka och besöka frihetsgudinnan och sätta sig på hennes stjärna" - orden tagna från en mycket klok herre.

Nu, andra halvlek av Milan-Tottenham. 

/Festim



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0