Nyheter!

Sitter och funderar på vad Nybro IF har att berätta just nu, men känns som att det börjar rulla igång, alla lösa trådar som vi arbetat med börjar arta sig till en enhet, iaf har vi arbetat upp allt sen november månad.
För sen dess så har så mycket hänt, så mycket har förändrats, så mycket har analyserats, så mycket har A-lagskillarna tränat, så mycket har Gitselov ändrat sin uppfattning, så många ursäkter har Festim kommit med, så mycket papper har Lundell på kontoret, så mycket händer just nu på kontoret!





Som ni ser så vill vi ju göra allt nytt i Nybro IF :)
Eller som jag sa till mr Holm som besökte mig igår: Vi vill ju tvätta bort allt gammalt skräp!!!
Så på måndag hoppas jag att jag är klar med målningen, då jag förhoppningsvis kan genomföra mina planerade möten i en trivsammare atmosfär!
Hoppas på en eller kanske till och med två glada nyheter under måndagkvällen.

Forza Nybro

Patrik Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0