Mot nya mål!

Det är väl det bästa man kan ha som rubrik när det gäller A-laget just nu! Då vi efter förlusten mot ett bra Rydaholm i söndags återigen ligger illa till i tabellen.
Då gäller det att sikta mot nya bra insatser, att hitta motivation till att lyckas prestera än bättre i nästa match, som ju är redan imorgon mot Sillhövda AIK borta.
Det var ett tungt möte med tränarna efter matchen i söndags, då vi tappade en 1-0 ledning till en förlust med 1-2. Och samtalet gällde en ovanligt blek insats av många, men där gamla synder återigen kom fram. Men som tur är efter en bitter förlust så kom nästa match tidigt.
Har haft lite dåligt med energi senaste tiden då min fokus lagts på mest styrelsefrågor, campingen o min planering inom mitt andra yrke! Och då jag nu lagt två riktiga heldagar i nybro med sen hemkomst så ska det bli skönt med en liten långhelg att se fram emot.
Under den helgen lär min energi öka, vilket lär innebära ännu ett (längre) inlägg angående Nybro IF.
Nu laddar vi för morgondagens möte med Sillhövda :)
Patrik Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0