Dag 2 av 4!

Skyller på åldern :) Tanken var något liknande det här:
.
Sitter med Torbjörn Erikséns FRUS hemlagade lasagne, hon tyckte inte jag skulle behöva äta skräpmat i 4 dagar, härligt, och gott var det också!
.
Men innebörden blev ju lite konstig då jag glömde ett ord:
.
Sitter med Torbjörn Erikséns hemlagade lasagne, hon tyckte inte jag skulle behöva äta skräpmat i 4 dagar, härligt, och gott var det också!
.
Kährs Nybro Open dag 2 klar, pust säger jag då det är den längsta dagen från 06.00 till 03.30....
.
Men vilken avslutning, städgänget som kom idag var den bäst strukturerade o arbetsvilliga jag upplevt. Det var en njutning att "tillsammans" göra skitjobbet med er.
.
Tror det var: Max N, Mirlind C, Anton M, Lukas N, som var kallade, plus frivillige Linus O) Den som saknades var Ahmed.
.
Sen hjälpte min vän Genta sin "löftesbrytare" till man att hitta en känsla kallad många namn, typ medkänsla, solidaritet, löfte, lagkänsla, samvete med mycket mer. Därför fick vi även hans hjälp :)
.
Tog bilder på två lags efterlämningar av omklädningsrum. Ett var rätt mycket saker lämnade i ett inte så rent rum, medans det andra hade en "dansköl" stående. Vilka lag gissar ni jag fotograferade?
.
Härligt med sovmorgon, särskilt då fru Berg gav mig en kudde och ett varmt täcke som hjälp....
.
Mina fötter ömmar efter en lång dags arbete, "man är inte 20 längre" ....
.
Sov gott
.
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0