Livet efter Bigso & Kährs Nybro Open...

Efter våra två stora inomhuscuper Bigso Box och Kährs Nybro Open så är man snart tillbaks till en vanlig arbetssituation på mina normala 15-16 timmar per dag. Och jag skall nu försöka hitta orden och skriva lite om våra cuper till att börja med. Och vi börjar med Bigso Box. 
 
 
 
Bigso Box flyttades efter några års prat äntligen över till OG-hallen, och det är mest tack vare den nybildade Bigso Box gruppen vi har att tacka för det. Där är det flera som gjort stora insatser, främst då under cupdagarna där jag mestadels nu hade sällskap av några som styrde och ställde på ett framgångsrikt sätt. 
 
Vi ökade antalet anmälda lag från 63 till 102, vilket inte är så vanligt i dessa dagar. Och vi kommer att försöka att redan under våren lägga upp cupen för anmälningar. Jag har även öppnat upp en egen hemsida för både Bigso Box & Kährs Nybro Open där vi lättare kan lägga ut information och annat. 
 
 
 
Men kan väl säga att framförallt Bigso Box blev en stor succé, där var vi ju alla lite oroliga över gensvaret på vår flytt till OG-hallen och konstgräset (de tre yngsta klasserna spelade på vanligt inomhusgolv i innebandyhallen). Och det var flera lag som var skeptiska till hur det skulle bli, men de blev överraskade hur bra allt kändes och att alla fick plats. 
 
Jag har skickat ut ett mail till alla föräldrar och ledare via våra lags hemsidor, men jag framför här återigen stt stort tack till alla som ställde upp och gjorde Bigso Box till en trevlig och positiv turnering med många aktiva ungdomar som gav allt vad de kunde. 
 
 
 
Vi återkommer med mer information inom kort, och håll ögonen öppna när vi lägger ut nästa turnering, detta då vi denna gång fick fullt i två klasser där vi fick stänga dem. 
 
Patrik
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0