En pinne!

Före matchstart idag mot IFK Berga så hade jag varit nöjd med en poäng. Efter 40 min spel så hade jag absolut inte varit nöjd med en poäng. Efter 89 min så hade jag varit väldigt nöjd med en poäng. 

Och eftersom vi lite turligt fick in en boll till 3-3 i 90 min så får jag väl säga att jag känner mig nöjd med en pinne!
Det var kanske värt att lägga 12 timmar på Victoriavallen när vi till slut fick in en kvittering.
Kändes ändå lite tungt när jag gick o städade o tvättade, men varefter tiden gick så kändes det lite bättre iaf.
Och när min familj tog emot mig kl 00.00 efter en lång arbetsdag så var känslan rätt positiv till o med.

Men efter en fantastiskt bra start på matchen, ledning med 2-0 samtidigt som Berga fått en spelare utvisad, så kändes det rätt bra. Men i 42 min så togs några beslut som förändrade hela matchen.
Och efter 3 raka Berga mål, plus en utvisning för oss så var det ändå skönt med en pinne.

Nu laddar vi för en ännu tuffare match, borta mot seriefavoriterna Oskarshamns AIK borta på torsdag kväll.

Patrik Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0