Nytt kontor!

Så kan man väl säga att vi (Lundell & Jag) har fått ett nytt fräscht kontor att arbeta i, men det fick läggas ett x antal timmar för att få det till ett bättre skick, men det känns som det var värt det just nu!

Har precis börjat rensa i alla stora pappershögar som jag samlat på mig under renoveringen, det blev många högar! Hittade också många "viktiga" papper som man inte skulle missat, tex så har jag gjort klart med domare igår, o matcherna börjar till helgen! Kanske inte så bra jobbat direkt!

På lördag är det sen seriekonferens, då det blir uppstigning 05.00 o troligt avslut runt kl 15.00. Därefter hoppas jag gå över till en bra konstgräsplan o beskåda A-lagets match mot Färjestaden. Men i skrivande stund så är konstgräset icke spelbart. framförallt inte pga att snö/is ligger precis utefter linjerna, på vissa ställen även inne på planen. Men jag hoppas på plusgrader o en väl förberedd plan tills matcherna startar!!!

Pga konstgräsets hala underlag så har veckans träningar varit OG, ledigt, löpning utomhus, spinning o fredag OG.
Og tiderna har räddat oss kan man säga, men tyvärr så har vi nu inte kvar tiden från nästa vecka, då ungdomslaget tar tillbaks sin tid.

Jag har nu även bokat konstgräset till den 17 april då serien startar med hemmamatch mot IFK Berga. Det känns ju inte som en självklarhet att Victoriavallens gräsplan kommer att vara spelduglig tills dess!

Imorgon kommer det att ske en modell större rensning av våra kallförråd. Inte en dag för tidigt känns det som, jag tror att jag själv slängt mer än en container med bråte sen jag kom till Nybro IF. Känslan är att det nog inte har varit någom som lagt ner tid på att städa o fixa på bra många år. Men snart skall vi ha en anläggning som vi kan vara stolta över. Vilka som är inkallade till städtjänst imorgon återkommer jag till efter jag har sett hur resultatet blev :)

Patrik Berg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0