Liket lever!

Nybro IF bloggen………… lever, men har uppdaterats lite för dåligt kan man väl bara erkänna. Men inför seriestarten har det blivit lite för mycket av allt annat som skall fixas, men nu har serien startat så har tänkt på hur jag kan liva upp denna ”sida” lite.

 

Och det vi kommer att starta upp är att en spelare först skall få skriva några rader i matchbladet vid våra hemmamatcher, för att veckan efter få i uppgift att skriva ett blogginlägg här på vår Nybro IF blogg.

 

Först ut var vår kapten David Evaldsson, som själv säger att han tycker det är roligt att skriva lite. Och han levererade lite små tankar i matchprogrammet, och han sitter nu jämte mig i bussen upp mot Norrköping och filar på sin bloggtext J

 

Vi får väl se vad vår ”Örsjökille” har på agendan, vi är många som förväntar sig ett långt inlägg om allt intressant som bara kan tänkas. Eller ska det visa sig att alla från Örsjö inte kan tänka utanför bygränsen!

 

Sen får jag väl här också beklaga att jag inte hann med att leverare det jag lovade Markku Ahonen, nämligen ett inlägg som gästbloggare på hans sida, och som skulle levererats FÖRE vår seriepremiär! Ledsen Markku, men jag misslyckades. Fick ihop en sida, men sen rann lördagen iväg….

 

Patrik Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0