Långt mellan gångerna...

Jag hade ju satt upp ett mål att jag skulle verkligen försöka uppdatera vår Nybro IF blogg lite mer, och särskilt direkt efter nyår, då januari brukar vara en lite lugnare tid! 
Började ju också på en liten triologi om min Nybro IF historia, men nu blev hela januari en mardröm i jobb, akuta insatser, extra jobb och ännu mer akuta räddningsaktioner. 
 
Så än en gång så har man varit en stor tidsoptimist, men skam den som ger sig. Och som inte det var nog så blir jag alltid involverad i allt nytt som händer inom Nybro IF, både på gott o ont. Vi har prövat att sända radio i Radio Nybro med ett fantastiskt bra o positiva responser (vi sänder slutspelet i Jomalive Åryd Cup nästa helg) som ett bra exempel. 
 
Jag skall nu under helgen försöka skriva färdigt del 3 i min Nybro IF historia samtidigt som jag skall försöka hitta något annat intressant att skriva om. Kanske om Karzans debut som radiopratare, Festims svek!, Emils flytt, juniorernas utveckling, nyförvärvens status mm. 
 
Håll utkik efter nästa blogg, o dröjer den så har något annat akut hänt :) 
 
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0