Det stundar mörkare tider...

Ja iaf om man skall gå efter dagens tunga förlust mot Värnamo Södra med 3-1 så blir det en tung vecka, men det finns alltid en massa andra saker som nu får komma fram och lysa upp vår tillvaro, eller? 
 
Jag såg inte matchen idag, så kan inte uttala mig om insatsen direkt. Men vår radiopratare William Hultgren från Värnamo tyckte att det var en jämn match, men där för ovanlighetens skull varit laget som ligger i botten som hade marginalerna med sig! Han tyckte att Nybro IF var "snällare" än de andra lagen, att vi inte hade straffat dem som de andra lagen gjort. 
 
Jag hörde ju den aktive coachen Festim under radiosändningen, och väntar förväntansfullt på hans samtal om matchen, men det kan dröja efter förluster :) 
Jag får väl annars en tidigare rapport av mr Trekanten Magnus Bobin som nog har sin analys klar efter förlusten. 
 
Det blir en deppig mörk kväll, men det är bara att stå rakryggad och snällt besvara dem alltid lika återkommande helt fantastiskt felformulerade frågan "vad fan gjorde ni i lördags?". 
Säg mig vad man helt rakt svarar på en sån fråga? 
 
Men nu laddar vi om till veckan som kommer, då vi på tisdag spelar 8:delsfinal i Smålandscupen mot Nickebo IK. 
 
Men idag får det nog bara bli en sorgens dag, så laddar vi om under morgondagen.....
 
Patrik
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petter Wåhlin

Gäller bara att försöka vända det negativa till nåt positivt och koncentrera sig på dom saker som är bra, för det finns alltid bra saker!! Ha kul!!!

2013-06-16 @ 11:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0