Pontus Nilsson

Nu tror jag inte det var mitt inlägg som yvertygade herr Nilsson om att tacka nej till Alstermo, men jag och många andra NIF'are tycker nog att det hade varit lite känsligt att gå till en annan förening i samma serie. Och framförallt på det sättet som hans situation och handlingar har varit under året.
.
Mer anmärkningsvärt är ju att den "kloke" finnen, mr Ahonen inte förstod min rubrik där jag skrev att "Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor", men den var kanske lite långsökt! Menade bara att snälla föreningar vinner inga fördelar, medans de "fula", tuffa, hårda eller vad ni vill kalla det gör det. Är precis samma sak med spelare på planen.
.
Patrik Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0