Bigso in på natten.....

Nu är man allt lite mör! Man är inte 20 längre är ett talesätt jag börjat använda mer och mer, och efter att mitt ”vanliga” 6 timmars pass helt plötsligt blev ett lite längre 18 timmars pass med avslut nu kl 04.28 kan väl ha sin orsak.

 

Men ack så härliga timmar tillsammans med några andra fotbollsidioter! Men gladast blev jag efter sista sparken runt kl 02.00 när några föräldrar till 97-98 killarna självmant hjälpte till att städa av den ikväll mycket skitiga sporthallen! Det gav mig en varm inombords glädje.

 

Och faktiskt kom inte en av spelarna också och hjälpte till med städningen, okunskapen om städverktyg syntes lång väg, men inställningen var härlig att skåda, tack Joel Lundgren. PS Nybro vann äntligen en klass, och det var i P14 klassen det skedde.

 

Har mycket att skriva om allt från cupen till nyheter om intressanta saker, men känner mig inte pigg nog. Funderade på att stanna kvar till 06.00 och ta emot mr Kallenberg i dörren, men tog mitt förnuft till fånga för en gångs skull.

 

Jag siktar på en bättre resumé av årets Bigso Box en annan dag!

 

Patrik Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0