Start: Imorgon - Slut: Söndag

Jaha, imorgon är det dags för den 29:e (tror jag) upplagan av Nybro Open.

En rätt rolig turnering faktiskt!

Veckan har inneburit mängder med "efterjobb" av Bigso Box och förberedelser inför Nybro Open. Vi har hunnit med 1 träning denna vecka för att nästa vecka drar igång på allvar. Jag själv har som sagt hunnit med en massa, allt ifrån ryggskott till att ordna några småsaker inför NO.

Markku Ahonen vann ju som sagt "Nybro Open- korven" och har som önskemål att den ska serveras under fredagens damturnering. Då jag är en serviceman uti fingerspetsarna så har jag givetvis ordnat så att Markku ska få sin korv då och inte nog med det. Jag har tagit mig friheten att tillaga den och servera den till vinnaren. Ska alltså själv stå bakom disken och grilla den!

Efter Nybro Open kommer vi som sagt dra igång "på redigt" och 2-3 månader av målrelaterade träningar kommer att stå på schemat.

Ständig utveckling! är en mening jag gillar starkt!

Läget i truppen är prima!

Nu.....Arsenal - Man City

Vi ses i hallen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0