Rubriklös

När vi nu befinner oss i "ständig tränings"- period så blir det givetvis svårt att hinna med allt, då också att blogga. Just att blogga kanske inte är min grej i sig, utan själva bloggandet från min sida kommer mer bestå av informativ text. Det som händer i fotbollen och lite till. I och för sig är det ju ett bloggande i sig?

Ja, som sagt, vi har ju dragit igång på allvar med vår träning. Vi tränar på bra och nödvändigt. Denna tiden på "fotbollsåret" är som mest tung. Men som man säger varje år: "Det har man igen senare".

Empo har varit iväg och tränat med något lag som ligger någonstans mellan Danmark och Norge? Enligt rapport har det gått bra för pojken.

Självutnämnd "reservtredjemålvakt" höll jag nollan på träningen Måndagen den 17 januari! Där kollega Gits var dominant i spelet.

Designfirman "Style Macedonian & Skruv" har gett omklädningsrummet ett lyft!

En av många unika citat som säges innan, under eller efter en träning väljer jag att publicera här och nu:

 - "Så mycket som jag har sprungit idag, sprang jag inte på hela förra året"

Dem är speciella dem, målvakterna!


Nu: "80 - 20" på jobbet = Produktiv

/Festim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0