Alla är vi olika!

Det var ett ordspråk som jag skrev för mer än ett år sen, vilket jag fortfarande väldigt ofta får höra. Det är en fras som passar in i väldigt många olika former o beskrivningar. Man kan vände den precis dit man vill i en beskrivning av en människa.

 

Just nu skulle jag kunna använda den i en väldigt negativ betydelse för allt för många människor, men jag gör bäst i att inte skriva vilka. Men att tolka en viss sak helt felaktigt till sin egna fördel visar bara på en mycket dålig karaktär. Sen är jag nog säker på att jag själv räknas in i denna katerogi av vissa andra!

 

Sen skulle jag kunna beskriva några som helt tvärtemot visar upp en positiv o ödmjuk syn på livet, men ändå alltid sköter sig o vill inte dra till sig någon uppmärksamhet. Fy fasen vad härligt det är att få uppleva den sortens människa ibland.

 

Det är mycket frågor som (förhoppningsvis) kommer att klaras ut under den närmaste tiden, vilket kommer att ge oss i Nybro IF svar på många frågor. Men ibland får man förklara sig många gånger innan polleten trillar ner hos vissa.

 

Snart stundar det också en gala med IFK Göteborg som tema, jag ser fram emot föreläsningen med Roger Gustavsson, samtidigt som en viss Glenn Hysén nog kommer att visa upp en härligt positiv attityd som kommer att smitta av sig på alla andra under kvällen.

DET är en bra egenskap hos en människa.

 

Patrik Berg


Kommentarer
Postat av: Petter wåhlin

Skulle bara vilja hälsa er välkomna att läsa vår bloggserie på orsjoif.se

Nybro IF är inblandat i dom flesta inläggen!

2011-10-27 @ 12:57:32
URL: http://www.orsjoif.se
Postat av: Louise

vad tycker du om nutrilett och liknande bantningsmedel?

2011-10-27 @ 13:09:43
URL: http://hifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0