Nybro Open startat...

Sitter med Torbjörn Erikséns hemlagade lasagne, hon tyckte inte jag skulle behöva äta skräpmat i 4 dagar, härligt, och gott var det också!
.
Dagen gick bra, vi var med bra i tiden, kiosken färdig innan mattan ens börjat rulla in. Och likförbenat blev det 3 timmars idiotstress med 100 frågor och 35 olika småproblem! Hur kan det alltid bli så?
.
Lite kortisar om dagen:
.
Jag har nog gått mellan ishallen och vår byggnad 300 ggr...
.
Vår servering uppe i VIP-lokalens bar får vi nog informera mer om då de jag frågat inte visste något om att den fanns till (kycklingsallad, toast och kanske kroppkakor).
.
Kroppkakor blev vi utan första dagen, vill knappt säga att det var för jag glömde hämta byttan i tid....
.
Vår målvakt är nog uppe i 200 st nu........
.
Höken, varför blev inte de kvar i turneringen? Får nog fixa wild card till nästa år!
.
Det var nära vi hoppade in med ett veteranlag idag efter Mönsterås avhopp, men vi sansade oss :)
.
A-lagets tömning av sitt omklädningsrum gick som vanligt, då jag fick "hjälpa" dem i 30 min nyss.....
.
Och så glömde jag kudde.....
.
Nej nu ska jag ner o byta i tvättmaskinerna och sen krypa ner i min tältsäng! Väckning 06.00....
.
Patrik

Kommentarer
Postat av: Petter Wåhlin

Patrik, kan du säga till speakerbåset att ibland uppmana ombytta spelare att inte sitta på huvudläktaren. Lite tråkigt att betala inträde och sen inte få plats bland sina polare.

2012-01-06 @ 12:41:07
Postat av: Petter

Dom har skött sig exemplariskt idag så inga problem!

2012-01-07 @ 01:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0