Nyheter + talangträning + cuper!

Alla väntar vi på att något positivt skall hända oss, och nu har den verkligheten kommit till oss i Nybro IF. Vi kommer att under morgondagen lägga ut någon eller några för oss mycket goda nyheter, och den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!
 
Så gå gärna in på vår hemsida imorgon tisdag) kväll så hoppas jag att ni delar vår optimism inför säsongen 2013. Jag hoppas på 1, 2 eller till och med 3 nyheter att presentera. 
 
Nu skall jag ringa till de sista "talangerna" till morgondagens träning, och jag hoppas att de är sugna! Det ser ut som att vi blir mellan 16-18 st i träning imorgon, plus de jag skall fråga senare ikväll. 
 
Roligt också att se att anmälningarna till både Bigso Box och Kährs Nybro Open har börjat trilla in. 
 
 
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0