Det är bråda tider...

Jag tänker nästan varje kväll att nu måste jag skriva något i vår Nybro IF blogg, men sen kommer det något annat i vägen! Men det är ju inget att skylla på, och Empoo från Åland har ju begärt att jag skall skriva MYCKET oftare så att han kan följa med vad som händer i hans "favoritklubb" 
 
Men skall göra ännu ett försök till comeback, och får väl hoppas att det blir en lyckad sådan. 
 
Men under två veckors tid så var det fullt arbete med att fixa iordning vår Nybro IF tidning som kommer att delas ut under denna veckan, och då var det inte många timmars sömn den sista veckan iaf. Men tillslut så löste sig allting, förutom några sponsorbilder som inte var lika bra som de andra. Tråkigt men vi måste försöka få fram bättre original så vi slipper det till nästa gång. 
 
Och fick ju även sitta med på bänken som ass tränare då mr Festim Pasho höll sig hemma för ett ev BB besök. Men jag har hela tiden sagt att det inte händer något förrän den 25-30 april, så det är lugnt än. 
Och det var ingen rolig tillställning vi fick vara med om mot ett svagt Räppe, då vi var ännu svagare själva! 
 
Vi slutar där så skall vi se när nästa inlägg dyker upp. 
 
 
Patrik 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0