Nu är man het, eller öm?

Nu är man på väg att vakna upp efter 10 månaders dvala, och då menar jag från det som är mitt egentliga arbetsuppgift, och det är att planera för nästkommande säsong under den nu populära silly season. 
 
Som jag sa till Festim före den lite viktiga Bergamatchen att för mig personligen så är det en vinn-vinn situation. För om vi hade förlorat så hade ju jag kunnat börja med planeringen inför säsongen 2014, och skulle vi vinna så vore jag ju fantastiskt glad och förhoppningsfull inför de sista omgångarna. 
 
Var ju nere och hälsade på Emil Andersson som idag började sin träningsvecka med oss under sitt landslagsuppehåll, medans en annan "veteran" på 24 år satte sig på cykeln när de andra åkte till Grönmo. 
 
Och skulle be alla snabbt kolla in bilden och kommentera med vad ni tror jag menar med att något är lite "annorlunda" eller uppmärksamt på bilden jag tog. 
 
Snabbaste "rätta" svaret får gratis entré till våra sista hemmamatcher, kom igen nu och tänk som jag gör :) 
 
 
 
Patrik

Kommentarer
Postat av: petter

Att denna snygga, nyklippta kille passar bättre i grönt!!!

2013-09-03 @ 20:43:58
Postat av: Patrik

Den kommentaren var ju faktiskt rätt bra Petter, men, den var ju inte rätt :)

2013-09-03 @ 21:13:42
URL: http://nybroiffotboll.blogg.se/
Postat av: Robban #1

David sitter på den röda handduken såklart mr.Berglusconi!

2013-09-03 @ 21:27:54
Postat av: Patrik

Ja det är helt rätt Robban, mr Evaldsson är lite fin i kanten och måste ha en handduk under rumpen när han skulle cykla!!! Det är tuffa grabbar i A-laget....

2013-09-03 @ 21:29:50
Postat av: David

Rutin grabbar, rutin!

2013-09-03 @ 21:55:41
Postat av: petter

Jag gick helt på sommarfrillan.. Grattis till vinsten robban, utnyttja den väl!

2013-09-04 @ 08:07:08
Postat av: Alex #35

Alltid sagt att MÅLVAKTER är dom smartaste !!!

2013-09-04 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0