Blogg-gruppen & Bromölla

Vi sitter nu på bussen på väg mot Strandängen för match mot Ifö Bromölla, och jag har likt alla er andra väntat på den nystartade blogg-gruppens andra inlägg! 
 
Oscar S gjorde ju succé förra veckan med ett inlägg av högsta klass, och nu var det ju dax för nästa inlägg från den grupp som blivit tilldelade detta uppdrag, men det verkar som de har gått vilse? 
 
Så det blir ett enkelt inlägg från telefonen med lite korta nyheter istället, så hoppas vi på ett "riktigt" inlägg nästa helg. 
 
Vi har efter premiärförlusten mot Älmeboda haft tid att fundera på vår mycket låga prestation vilket var tungt, men nu är det gjort och vi kan bara ta oss an dagens motståndare med en bra (bättre) inställning. 
 
Och vi spelar idag mot det lag vi tror mest på i årets jämna serie, Bromölla. 
Men samtidigt är det ett lag med ett spelsätt som borde passa oss, men dem är bra så vi går se hur vi lyckas. 
 
Idag blir min egna roll att agera lagledare, vilket jag tycker är riktigt roligt. Som ni vet så gillar jag ju att städa och plocka, och det lär ju komma till hans om man är lagledare i Nybro IF 😎 
 
Nej nu närmar vi oss Bromölla, och nu är alla mätta efter att de slafsat i sig lite pasta a la Berg, så nu kan vi bara hoppas på en bra prestation så blir det en skön hemresa. 
 
Patrik Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0